Новини / Педагогічний салон «Інноваційна діяльність вчителя під час планування структури сучасного уроку»
Упродовж заходу вчителі за допомогою методу фасилітації складали
оптимальну схему уроку та його методичне наповнення. Діяльність педагогів була
організована трьома етапами
проблемно-пошукової групової роботи. Перший етап – генерування ідей «Структура сучасного компетентнісного
уроку» у двох групах. Модераторами груп стали вчителі-методисти Крейчі Вікторія
Вікторівна та Криницька Людмила Миколаївна. Другий етап – фокус-дискусія, що
передбачала узагальнення роботи в групах та презентацію моделі сучасного
компетентнісного уроку модераторами груп. Третій етап – узагальнення здобутої
інформації фасилітатором Рев’юк Тетяною Вікторівною, методистом ліцею, та
представлення узагальненої моделі «Структура сучасного компетентнісного уроку».
Захід став майданчиком для
обміну корисним досвідом, дієвими практичними порадами, об’єднанням
педагогічних працівників задля
знаходження найбільш конструктивного рішення щодо структурної наповнюваності
компетентісного уроку.